Одним із ефективних засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дошкільника названо театралізовану діяльність. Вона сприяє естетичному вихованню дітей, прилучає їх до мистецтва, розвиває вміння бачити, чути, розуміти красу слова, дії. Театральне мистецтво близьке і зрозуміле дітям, адже в його основі — гра, а це для малюка — найголовніший аспект діяльності, адже діти, граючись, розвиваються.
Театралізовані ігри позитивно впливають на емоційну
сферу дитини, вони акумулюють життєву мудрість, оптимізм, енергію народу. Театр
— це високий рівень естетичного виховання, адже він поєднує в собі впливи
музики, танцю, пластики, мовлення та образотворчого мистецтва.
Театралізовані ігри приносять величезну користь для
духовного виховання, становлення характеру дитини, прищеплення їй найкращих
рис, сприяють утвердженню себе в суспільстві.
Театр — це усвідомлення власного «я» та
можливість самовираження особистості. Тут формуються моральні якості,
долаються недоліки: сором’язливим, невпевненим у собі дітям театр допомагає
зняти напруженість, подолати сумніви стосовно себе, повірити у власні
можливості; невгамовним та неорганізованим — навчитися витримки.
Беручи участь у театралізованих іграх,
діти ознайомлюються з оточенням та його складовими через образи, фарби, звуки.
Завдяки цій діяльності в дошкільників більш інтенсивно розвиваються пізнавальні
інтереси, удосконалюються психічні процеси (пам’ять, уява, мислення), активізується
мовлення, формується культура міжособистісного спілкування, розширюється
світогляд.
Отже, театралізована діяльність — це одна із провідних ліній у вихованні всебічно розвиненої особистості та один із ефективних засобів розвитку художньо-творчих здібностей дошкільника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий